środa, 8 lutego 2017

Sowotwórstwo

Jeszcze jedna sowa i oszaleję! 

nr I 
SOWA GRANATOWA ma 13cm wysokości. Jest zrobiona z włóczki Himalaya Dolphin Baby (100% poliester, 120mt/100g). Wzór od Craft Passion.


nr II
SOWA NIEBIESKA ma 14,5 cm. Jest zrobiona z włóczki Kotek (100% akryl, 300m/100g). Sówka powstała ze schematu Woolytoons. Na zdjęciach od autorki projektu maskotka wygląda inaczej niż po zrobieniu. Moja jest jakby chudsza...


nr III
RUDY PUCHACZ także powstał z Kotka (100% akryl, 300m/100g). Jest to moja wersja sowy ze schematu powyżej. Tak naprawdę wzięłam z niego tylko kształt ciała i łaty pod oczy (ogon zrobiłam zanim przeczytałam schemat), reszta jest już moją inwencją. Osobiście bardziej mi się podoba niż ta niebieska ;) 


nr IV

PUCHACZ NA DRAGACH. Włóczka Kotek. Ciało bardziej zaokrągliłam żeby był bardziej zwarty.




2 komentarze: